Det här med att vara ledig på sin födelsedag...

Jag jobbar faktiskt hårt med att försöka ta reda på om man faktiskt är ledig på sin födelsedag i Canada! Jag antar att svaret också finns någonstans ute på internet (utan tvekan), men det är ju roligare att träffa folk!

Pappa ska den här veckan försöka fråga sin jobbarkompis som bott ett år i Canada, och jag jobbar på att försöka få träffa två kanadensare som min kompis kompis känner på något vänsters...

Jag har i alla fall alltså tre viktiga frågor:
1. Vilket är det lättaste sättet att skaffa jobb?
2. Vilket är det lättaste sättet att skaffa lägenhet?
3. Är man ledig på sin födelsedag?

Min kompis anser att jag måste hitta på en massa frågor om jag vill prata med kanadensarna så att vi har något att prata om. Jag förstår inte varför jag skulle behöva hitta på frågor i förväg för att kunna prata i några timmar om Canada.

Fortsättning följer!

/Elizabeth

Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Det är produkter från Lush. Det står i inlägget.

2011-10-10 @ 20:07:58
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0